15 minuten workout touwspringen

Hier vind je een 15 minuten durende touwspring workout. Deze workout is een leuke variatie om het bewegen en afvallen te stimuleren.

Warming-up workout touwspringen

1 minuut van het zwaaiende touw: Houd de handvaten in een hand en zwaai het touw in een 8 patroon.

workout en traininsschema touwspringen afvallen

Workout touwspringen

  • 2 minuten met 2 voeten springen, dan 1 minuut alleen het touw zwaaien.
  • 2 minuten met 2 voeten voorwaarts en achterwaarts springen. Dan 1 minuut alleen zwaaien.
  • 2 minuten rennen en springen (running jump), dan 1 minuut alleen zwaaien.
  • 2 minuten met 2 voeten springen, dan 2 minuten alleen zwaaien.
  • 2 minuten met 2 voeten springen.

Perfect touwspringen

Waar is het goed voor: Je krijgt sterkere kuiten, dijen, schouders, rug, armen en buikspieren.
Hoe doe je dit: houd de handvaten bij je heup. Buig je knieën ligt en spring over het touw met 2 voeten. Land op je voor voeten met een kleine buiging in de knieën en laat je hakken rustig zakken.
Volgende, probeer de running jump: til om en om een voet op. Trek je andere achterste voet op als je springt

Welkom! Onze website maakt gebruik van cookies

Leuk dat je onze website komt bezoeken. Geef hier aan welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Ga je voor een optimaal werkende website? Klik dan op "optimaal werkende website". Wil je bepaalde cookies in- of uitschakelen klik dan op "cookies instellen"

Privacy beleid | .
Cookies instellen